18 d’oct. 2009

AUTOAVALUACIÓ 1.3

MAPA CONCEPTUAL 1.3





CONCLUSIONS

Abans d’iniciar el primer mapa de conceptes, vaig pensar que aquesta activitat seria molt complicada i que potser no em serviria de gran cosa. Però tot va ser posar-s’hi que em vaig adonar que era molt més còmode del que m’imaginava. M’he adonat que el c-map, no és tant complicat com em pensava i que els mapes conceptuals que en sorgeixen són útils per a ordenar tota la informació rebuda dels diferents canals i englobar-la tota, per a poder recordar-la en un sol cop de vista.

Per tant, la utilització del programa c-map ha estat molt interessant i útil per anar afegint nous conceptes que anaven apareixen a través de les diferents lectures i del debat. Penso que és un recurs molt útil ja que ajuda a relacionar i a sintetitzar els conceptes.

Tot i així, fins que no he sabut com funcionava del tot el programa he trigat una mica. Però han estat molt interessants els comentaris dels companys al fòrum sobre el seu funcionament, ja que m’han ajudat a comprendre’l, però tot i així hi ha algunes coses que encara no domino del tot.

Al principi en la minipac 1.1, que era la de l’avaluació inicial, ja vaig realitzar un mapa fet a mà, el qual vaig escanejar i enviar. Ara, després de la realització d’aquest últim mapa, fet amb el programa c-map, m’adono al comparar-los que he après moltes coses fent aquesta activitat, el meu coneixement sobre la relació ciència, societat, tecnologia i educació s’ha ampliat molt. I a més he après a utilitzar un programa per a fer mapes conceptuals.

Ja per acabar, penso que ha estat una activitat enriquidora, ja que ens ha ajudat a reflexionar i a argumentar a través del debat i a veure diferents punts de vista sobre molts temes. I també ens ha permès aprendre el funcionament d’un recurs de les noves tecnologies com és el c-map, elaborant mapes conceptuals per a sintetitzar i relacionar conceptes.

1 comentari:

  1. Gemma

    estava intentant tafanejar el teu mapa però no es desplegat, i si guardo la imatge és molt petita i no es veu res.

    No sé si ho has fet així o no, però per penjar una imatge s'ha de carregar des de Nova entrada => afegeix una imatge (es un botonet amb un paisatge) aixi carregarà la imatge a mida real i la podrem veure bé

    petons

    ResponElimina