12 de des. 2009

PAC 2.2 CONCLUSIONS

Al principi vaig pensar que potser accedir a una base de dades com la de KITE, la qual a més estava tota en anglès, seria molt dificultós per a mi. Però després de llegir al fòrum de l’assignatura, les aportacions dels companys, donant pistes per com traduir la pàgina web utilitzada, em vaig decidir a provar-ho i realment vaig poder comprovar que era molt més fàcil del que em pensava i a més molt interessant, ja que podia llegir diferents casos (històries) sobre l’ús de les TIC en diferents situacions d’ensenyament aprenentatge amb diferents edats, objectius,...


Jo no coneixia cap base de dades com aquesta i penso que és realment interessant, ja que en pots treure molt bones idees sobre la utilització de les TIC a les aules, les quals pots adaptar al teu grup classe i promoure aprenentatges significatius amb els propis alumnes. A més és molt fàcil buscar el que vols a través del seu motor de cerca, pots triar si busques per a una edat en concret, pel tipus d’objectiu, per la tecnologia utilitzada, etc.

Després d’utilitzar la base de dades KITE i de compartir experiències amb els companys en el fòrum, penso que els models d’experiències són una manera diferent d’aprendre significativament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada